image

Vyhledávání

Informační SMS

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 30
OTEVÍRACÍ DOBA POŠTY ZÁMRSK V ČERVNU
NABÍDKA BRIGÁDY
1
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ S DĚTSKÝM DNEM V AREÁLU HASIČÁRNY
2
3
SVOZ KOVOVÉHO ODPADU 3.7.
4
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 4.7.
5 6 7
SVOZ PLASTŮ A TETRAPAKŮ 7.7.
8 9
10 11
PLÁNOVANÁ ODSTÁVKA ELEKTŘINY 11.7.
12 13 14
ZMĚNA ORDINAČNÍ DOBY MUDR. BROMOVÉ 14.7.
ZTRACENÝ MOUROVATÝ KOCOUR
15
DĚTSKÝ DEN, BURGER FEST, DISKOTÉKA NA HŘIŠTI
16
MOTÝLÍ STEZKA ZÁMRSKEM
17 18
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 18.7.
19
ZMĚNA ÚŘEDNÍCH HODIN NA OBECNÍM ÚŘADĚ
SVOZ PAPÍRU 19.7.
20 21 22 23
24 25 26
ZMĚNA ÚŘEDNÍCH HODIN NA OBECNÍM ÚŘADĚ 26.7.
27 28 29
FOTBALOVÝ ZÁPAS
30
RYBÁŘSKÉ ZÁVODY ŽEN
31
OTEVÍRACÍ DOBA POŠTY V ZÁMRSKU V ČERVENCI
KOTLÍKOVÉ DOTACE 2. VÝZVA PAK
1
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 1.8.
2 3 4
ČERPÁNÍ DOVOLENÉ V ORDINACI MUDR. BROMOVÉ
SVOZ PLASTŮ A TETRAPAKŮ 4.8.
5 6
Drobečková navigace

Úvod > Archiv > Mateřská škola - původní > GDPR

GDPR

 

Informace o zpracování osobních údajů

 

Správce údajů: Mateřská škola Zámrsk, okres Ústí nad Orlicí, Zámrsk č.87, 56543 Zámrsk

Kontakty na správce najdete zde:  https://www.zamrsk.cz/kontaktujte-nas 

(tel. 465 481 213,  e-mail: mszamrsk@seznam.cz

Jaká je odpovědnost správce?

Jako správce Mateřská škola Zámrsk, okres Ústí nad Orlicí jsme odpovědni za veškerá zpracování Vašich osobních údajů v rámci některé agendy ve škole. Dále vyřizujemeVaše žádosti (např. o opravu, výmaz, o informaci o Vašich osobních údajích), námitky, a poskytujemeVám informace o tom, jak a proč s vašimi osobními údaji nakládáme.

O řádné nakládání s osobními údaji se stará také pověřenec.

Kontakt na pověřence pro ochranu osobních údajů: 

Václav Řehoř
vaclav.rehor@sms-sluzby.cz
770 600 789

K čemu je mi pověřenec?

Na pověřence se také můžete obracet s jakýmikoliv dotazy, podněty a požadavky na uplatnění Vašich práv, které se týkají přímo Vašich osobních údajů používaných v rámci některé agendy v mateřské škole, a to zejména, pokud se nechcete obrátit přímo na zástupce mateřské školy.

Pověřenec Vaše dotazy, požadavky a podněty odborně vyhodnotí, předá správci spolu s doporučením, jak je řešit, případně vám poskytne základní informace a konzultaci. Je vázaný mlčenlivostí[1] a dodržuje důvěrnost i o stížnostech[2]. Odpovědný za vyřízení Vašich dotazů, podnětů, námitek a požadavků je však výhradně samotný správce.

Jaká jsou Vaše práva?

Pokud Vaše osobní údaje používáme v rámci nějaké agendy v mateřské škole (naše mateřská škola je zpracovává jako správce), máte právo:

  • Dotázat se, zda se zpracovávají, a žádat jejich kopii (export)(podrobněji čl. 15 Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, dále používáme zkratku ON). V případě, že Váš požadavek na poskytnutí těchto informací bude zjevně bezdůvodný nebo nepřiměřený, zejména opakovaný v krátké době, můžeme požadovat úhradu přiměřených nákladů. Zjevně bezdůvodný nebo nepřiměřený požadavek můžeme též odmítnout.
  • Požadovat opravu svých osobních údajů, pokud jsou nepřesné, požadovat jejich vymazání, pokud se zpracovávají neoprávněně, a požadovat, abychom jejich zpracování omezili (podrobněji čl. 16, 17 a 18 ON).
  • Dále v případech, kdy zpracování probíhá proto, že tím plníme náš úkol ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, kterým jsme pověřeni (čl. 6 odst. 1 písm. e) ON), anebo kvůli našemu oprávněnému zájmu (čl. 6 odst. 1 písm. f) ON), máte právo podat proti tomuto zpracování tzv. námitku (podrobněji čl. 21 ON).
  • Dále máte právo se o zpracování svých osobních údajů dozvědět informace, vztahující se k jednotlivým agendám („účelům zpracování“), které zároveň zveřejňujeme zde: MŠ Zámrsk - informace k GDPR.xlsx
  • Pokud je zpracování Vašich osobních údajů založeno na tom, že jste nám k němu udělili souhlas (čl. 6 odst. 1 písm. anebo čl. 9 odst. 2 písm. a ON), máte právotento souhlas kdykoli odvolat. Souhlas odvoláte tak, že na adresu mszamrsk@seznam.cz zašlete zprávu, v níž uvedete, o jaký souhlas jde a že ho odvoláváte. Totéž můžete zaslat i listinnou zásilkou na naši adresu, uvedenou na začátku tohoto textu, anebo osobně.
  • Ve Vašich dotazech, podnětech a požadavcích ke svým osobním údajům na sebe se musíte identifikovat a uvést kontakt, protože zpravidla budeme muset nejprve ověřit Vaši totožnost. Vyřízení urychlíte, pokud se na nás obrátíte způsobem prokazujícím Vaši totožnost, jako je datová schránka, e‑mail s uznávaným elektronickým podpisem anebo listinné podání s ověřeným podpisem, případně se do mateřské školy dostavíte osobně s průkazem totožnosti.
  • Pokud nebudete spokojeni s vyřízením dotazu, požadavku nebo podnětu správcem, máte právo podat stížnostÚřadu pro ochranu osobních údajů. Předtím je ale vždy vhodné projednat problém s pověřencem. Jeho úkolem je především právě dohlížet na to, zda s Vašimi údaji pracujeme řádně a neporušujeme Vaše práva.

 

[1] § 45 zákona o zpracování osobních údajů (v legislativním procesu)

[2] Čl. 38 odst. 5 ON

 

Jaké osobní údaje v jednotlivých agendách („účelech zpracování“) zpracováváme?

Velkou část údajů o dětech a jejich zákonných zástupcích zpracováváme, protože nám to přímo ukládají zákony či navazující prováděcí předpisy (školský zákon, zákony o zdravotním a sociálním pojištění, vyhláška o vedení dokumentace škol a školských zařízení a školní matriky,vyhláška o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných a další). Takto zpracováváme především jméno a příjmení, rodné číslo, státní občanství, místo narození a místo trvalého pobytu,údaje o průběhu a výsledcích vzdělávání, údaje o zdravotní způsobilosti, jméno a příjmení zákonného zástupce, místo trvalého pobytu, adresu pro doručování písemností, telefonické spojení. S těmito údaji pracují určení zaměstnanci v naší škole, údaje ze školní matriky pravidelně předáváme Ministerstvu školství.

Dále zpracováváme na základě smluv údaje o našich zaměstnancích a dodavatelích či jejich zástupcích. Takto zpracováváme především jejich jmenné a kontaktní údaje, údaje o platu a odměně a dalších platbách, údaje pro zdravotní a sociální pojištění, bankovní spojení a další podobné údaje. S těmito údaji pracují určení zaměstnanci v naší škole, případně je předáváme na žádost nebo z důvodu plnění zákonné povinnosti ČSSZ, finanční správě, Úřadu práce ČR, zdravotním pojišťovnám.

Dále na základě plnění úkolu ve veřejném zájmu zpracováváme některé osobní údaje v dalších evidencích, například zájmových kroužků, dále pro informování na webu o školních událostech a další. V kombinaci se smlouvami zpracováváme také údaje potřebné pro školní stravování, školní výlety a zájezdy a další podobné agendy. S těmito údaji pracují pouze určení zaměstnanci v naší škole, popř. v případě akce pořádané školou je předáváme plavecké škole, cestovní agentuře apod.

Osobní údaje uchováváme po dobu nezbytnou k účelu, pro který je zpracováváme, případně po dobu stanovenou spisovým a skartačním řádem.

Osobní údaje nepředáváme do nečlenských států Evropské Unie.

Osobní údaje nejsou předmětem automatizovaného individuálního rozhodování, včetně profilování.