image

Vyhledávání

Informační SMS

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE ZÁMRSK
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 27.2.
28
SVOZ PAPÍRU 28.2.
29 1 2 3
PRODEJ KUŘIC
4 5 6 7 8 9 10
MEZINÁRODNÍ DEN ŽEN
11 12
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 12.3.
13
SVOZ SKLA 13.3.
SVOZ KOVOVÉHO ODPADU 13.3.2024
14 15
DOVOLENÁ V ORDINACI MUDR. BROMOVÉ 15.3.
SVOZ PLASTŮ A TETRAPAKŮ 15.3.
16
V SOBOTU 16.3. BUDE OBECNÍ PRODEJNA ZAVŘENÁ
17
18
PŘEPOJENÍ VODOVODNÍH ŘADU
19 20
PŘÍVESNICKÝ TÁBOR V ZÁMRSKU
21 22 23 24
25 26
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 26.3.
27
SVOZ PAPÍRU 27.3.
28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí       8:00 - 11:00, 14:00 - 17:00 
    středa         8:00 - 11:00, 14:00 - 16:00

  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 465 481 221
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@zamrsk.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Zámrsk, Zámrsk 95, 565 43 Zámrsk

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí       8:00 - 11:00, 14:00 - 17:00 
středa         8:00 - 11:00, 14:00 - 16:00

Telefonické podání: pevná linka - +420 465 481 221
Poštou na adresu Obecní úřad Zámrsk, Zámrsk 95, 565 43 Zámrsk
Elektronicky na e-mail: obec@zamrsk.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: pbxbsz5
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Zámrsk, Zámrsk 95, 565 43 Zámrsk
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

dle skutečně vynaložených nákladů

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

dle skutečně vynaložených nákladů

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

dle skutečně vynaložených nákladů

ostatní náklady

dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře