image

Vyhledávání

Informační SMS

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE ZÁMRSK
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 27.2.
28
SVOZ PAPÍRU 28.2.
29 1 2 3
PRODEJ KUŘIC
4 5 6 7 8 9 10
MEZINÁRODNÍ DEN ŽEN
11 12
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 12.3.
13
SVOZ SKLA 13.3.
SVOZ KOVOVÉHO ODPADU 13.3.2024
14 15
DOVOLENÁ V ORDINACI MUDR. BROMOVÉ 15.3.
SVOZ PLASTŮ A TETRAPAKŮ 15.3.
16
V SOBOTU 16.3. BUDE OBECNÍ PRODEJNA ZAVŘENÁ
17
18
PŘEPOJENÍ VODOVODNÍH ŘADU
19 20
PŘÍVESNICKÝ TÁBOR V ZÁMRSKU
21 22 23 24
25 26
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 26.3.
27
SVOZ PAPÍRU 27.3.
28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > E-podatelna

E-podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: obec@zamrsk.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obec Zámrsk
Zámrsk 95
565 43 Zámrsk

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí        8:00 - 11:00, 14:00 - 17:00 
středa          8:00 - 11:00, 14:00 - 16:00

Příjem a zpracování elektronických podání

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)