image

Vyhledávání

Informační SMS

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 27.8.
28
ZTRACENÝ PES 19.8.
FOTBALOVÝ ZÁPAS 2. KOLO POHÁRU HEJTMANA SK ZÁMRSK PROTI SK SOKOL PROSETÍN
SVOZ KOVOVÉHO ODPADU 28.8.2024
29
ZMĚNA OTEVÍRACÍ DOBY POŠTY V ZÁMRSKU DNE 29.8.
30
ZRUŠENÍ UZAVÍRKY ŽELEZNIČNÍHO PŘEJEZDU V DOBŘÍKOVĚ
SVOZ PLASTŮ A TETRAPAKŮ 30.8.
31
UZAVŘENÍ ŽELEZNIČNÍHO PŘEJEZDU 29.8. - 30.8.2024
FOTBALOVÝ ZÁPAS MUŽI SK ZÁMRSK PROTI TJ SOKOL DOLNÍ ÚJEZD
1
FOTBALOVÝ ZÁPAS - MLADŠÍ PŘÍPRAVKA
2 3
DOVOLENÁ V ORDINACI MUDR. BROMOVÉ 21.8.-3.9.
GULÁŠFEST - PŘIHLÁŠENÍ ZÁJEMCŮ O VAŘENÍ SOUTĚŽNÍHO GULÁŠE
4 5
NEFUNKČNÍ OSVĚTLENÍ A ROZHLAS V JANOVIČKÁCH
6 7
GULÁŠFEST
8
9
ZMĚNA OTEVÍRACÍ DOBY POŠTY V ZÁMRSKU 9.9.
10
KROUŽEK MLADÝCH MYSLIVCŮ
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 10.9.
11
ZRUŠENÍ ODPOLEDNÍCH ÚŘEDNÍCH HODIN 11.9.
SVOZ PAPÍRU 11.9.
SVOZ SKLA 11.9.
12 13
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ V CHARITĚ
14
FOTBALOVÝ ZÁPAS SK ZÁMRSK PROTI SVITAVY B
100. VÝROČÍ ZALOŽENÍ SDH JANOVIČKY
ZRUŠENO - 100. VÝROČÍ ZALOŽENÍ SDH JANOVIČKY
15
JIŘINKOVÉ POSEZENÍ 15.9.
FOTBALOVÝ ZÁPAS STARŠÍ ŽÁCI 15.9.
16 17
INVENTURA V PRODEJNĚ A UZAVŘENÍ PRODEJNY
18 19 20 21 22
23 24
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 24.9.
25
VÝLET DO MINIEUROLANDU V POLSKU
26 27
SVOZ PLASTŮ A TETRAPAKŮ 27.9.
28 29
30
ZMĚNA OTEVÍRACÍ DOBY POŠTY V ZÁMRSKU NA ZÁŘÍ 2024
1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí       8:00 - 11:00, 14:00 - 17:00 
    středa         8:00 - 11:00, 14:00 - 16:00

  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 465 481 221
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@zamrsk.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Zámrsk, Zámrsk 95, 565 43 Zámrsk

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí       8:00 - 11:00, 14:00 - 17:00 
středa         8:00 - 11:00, 14:00 - 16:00

Telefonické podání: pevná linka - +420 465 481 221
Poštou na adresu Obecní úřad Zámrsk, Zámrsk 95, 565 43 Zámrsk
Elektronicky na e-mail: obec@zamrsk.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: pbxbsz5
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Zámrsk, Zámrsk 95, 565 43 Zámrsk
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

dle skutečně vynaložených nákladů

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

dle skutečně vynaložených nákladů

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

dle skutečně vynaložených nákladů

ostatní náklady

dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře