image

Vyhledávání

Informační SMS

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
MUDR. BROMOVÁ - DOVOLENÁ 29.5.
30 31
OTEVÍRACÍ DOBA POŠTY ZÁMRSK V KVĚTNU
UZAVŘENÍ KOMUNIKACE Z MALEJOVA K SILNICI I/17
UZAVŘENÍ ZDRAVOTNÍHO STŘEDISKA VE VYSOKÉM MÝTĚ Z DŮVODU ODSTÁVKY ELEKTŘINY
1
ŠKOLNÍ ZÁMRSKÁNÍ 1.6.
2
ZMĚNA HODIN PRO VEŘEJNOST POŠTY V ZÁMRSKU
3 4
DĚTSKÝ DEN S UDICÍ
FOTBALOVÝ ZÁPAS SK ZÁMRSK - ČESKÉ HEŘMANICE
OKAMŽITÝ ZÁKAZ ZALÉVÁNÍ ZAHRÁDEK A NAPOUŠTĚNÍ BAZÉNŮ
5
NAHLÁŠENÍ STAVU VODOMĚRŮ
ODSTÁVKA VODY V JANOVIČKÁCH A MALEJOVĚ
6
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 6.6.
7
NAHLÁŠENÍ STAVU VODOMĚRŮ DO 7.6.
DOVOLENÁ V ORDINACI MUDR. BROMOVÉ 7.6.
8 9
POZVÁNKA NA DEN PARDUBICKÉHO KRAJE
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ V ARCHIVNÍM ODDĚLENÍ ZÁMRSK
COUNTRY ZÁBAVA NA HŘIŠTI
SVOZ PLASTŮ A TETRAPAKŮ 9.6.
10
ZÁPAS MLADŠÍCH ŽÁKŮ 10.6.
RYBÁŘSKÉ ZÁVODY NA PRVÁKU
11
12
PROBLÉMY S DODÁVKOU VODY
ZMĚNA ÚŘEDNÍCH HODIN OBECNÍHO ÚŘADU
13 14
SVOZ SKLA 14.6.
15 16 17
FOTBALOVÝ ZÁPAS 17.6.
18
19 20
SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU 20.6.
21
SVOZ PAPÍRU 21.6.
22 23
ZMĚNA OTEVÍRACÍ DOBY POŠTY ZÁMRSK 23.6.
24
ZVĚŘINOVÉ HODY 24.6.
25
26 27 28 29 30
OTEVÍRACÍ DOBA POŠTY ZÁMRSK V ČERVNU
NABÍDKA BRIGÁDY
1
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ S DĚTSKÝM DNEM V AREÁLU HASIČÁRNY
2
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí       8:00 - 11:00, 14:00 - 17:00 
    středa         8:00 - 11:00, 14:00 - 16:00

  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 465 481 221
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@zamrsk.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Zámrsk, Zámrsk 95, 565 43 Zámrsk

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí       8:00 - 11:00, 14:00 - 17:00 
středa         8:00 - 11:00, 14:00 - 16:00

Telefonické podání: pevná linka - +420 465 481 221
Poštou na adresu Obecní úřad Zámrsk, Zámrsk 95, 565 43 Zámrsk
Elektronicky na e-mail: obec@zamrsk.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: pbxbsz5
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Zámrsk, Zámrsk 95, 565 43 Zámrsk
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

dle skutečně vynaložených nákladů

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

dle skutečně vynaložených nákladů

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

dle skutečně vynaložených nákladů

ostatní náklady

dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře